Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен електрически проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странен електрически проблем

    Колеги, имам доста странен проблем с тоците на Алфата. Грее обувката на плюса към акумулатора - не клемата, а точно буксата на дебелия червен кабел. Когато грее напрежението към акумулатора е 13,4 с товар и 13,6 без товар (всъщност веднъж при диагностика видях тея напрежения, после мерих с мултицет и реших, че алтернатора е пътник) Интересното е, че без нищо да съм пипал, след известно време буксата от самосебе си спира да грее и напреженията са 14,2 -14,06в. Пример от днес: паля си нормално, карам докато загрее колата и меря 13,4в и си пари буксата, гася , след около час пак паля и всичко си е ОК - буксата е ледена и напреженията са си в норма, няколко пъти гасих палих, включвах консуматори, газови уредби...никакъв проблем. Някой има ли идея от какво може да е това?
    Алфа 156 1,8ТС 1998г


  • #2
    Ако този червен дебел кабел отива до алтернатора, почисти и ревизирай въпросната букса. Греенето вероятно е заради лоша връзка в нея. Резултат от това пък е и по-ниското напрежение. Ако връзката пък е наред, трябва да се търси някакъв сериозен консуматор в този момент. Това може да е и самият акумулатор, ако не е в първа младост и ако има частично окъсяване в клетките.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      А какво изобщо те накара да пипаш буксата,някъкв друг проблем ли имаш?
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
        А какво изобщо те накара да пипаш буксата,някъкв друг проблем ли имаш?
        Буксата я пипна един приятел докато мерише с мултицет, а аз давах газ - просто случайно я докосна и каза, че пари доста, та така я открихме. За сеза не съм и махал изолацията и не съм пипал кербовката.

        ---------- Post added at 20:57 ---------- Previous post was at 20:56 ----------

        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Ако този червен дебел кабел отива до алтернатора, почисти и ревизирай въпросната букса. Греенето вероятно е заради лоша връзка в нея. Резултат от това пък е и по-ниското напрежение. Ако връзката пък е наред, трябва да се търси някакъв сериозен консуматор в този момент. Това може да е и самият акумулатор, ако не е в първа младост и ако има частично окъсяване в клетките.
        Акумулатора е на 1 година Берга
        Алфа 156 1,8ТС 1998г

        Comment


        • #5
          Проблемът вероятно е в лоша връзка на клемата. Поради повишеното и съпротивление върху нея пада остатъка от напрежение до 14,2 V и тя грее.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Преначукай(прекербовай) клемата!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Преначукай(прекербовай) клемата!
              Това ще е първото, което ще направя+калайдисване. Ще пиша за резултата
              Алфа 156 1,8ТС 1998г

              Comment


              • #8
                Кербовани съединения НЕ СЕ калайдисват.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment

                Working...
                X