Колеги, имам доста странен проблем с тоците на Алфата. Грее обувката на плюса към акумулатора - не клемата, а точно буксата на дебелия червен кабел. Когато грее напрежението към акумулатора е 13,4 с товар и 13,6 без товар (всъщност веднъж при диагностика видях тея напрежения, после мерих с мултицет и реших, че алтернатора е пътник) Интересното е, че без нищо да съм пипал, след известно време буксата от самосебе си спира да грее и напреженията са 14,2 -14,06в. Пример от днес: паля си нормално, карам докато загрее колата и меря 13,4в и си пари буксата, гася , след около час пак паля и всичко си е ОК - буксата е ледена и напреженията са си в норма, няколко пъти гасих палих, включвах консуматори, газови уредби...никакъв проблем. Някой има ли идея от какво може да е това?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Странен електрически проблем
Collapse
X
-
Ако този червен дебел кабел отива до алтернатора, почисти и ревизирай въпросната букса. Греенето вероятно е заради лоша връзка в нея. Резултат от това пък е и по-ниското напрежение. Ако връзката пък е наред, трябва да се търси някакъв сериозен консуматор в този момент. Това може да е и самият акумулатор, ако не е в първа младост и ако има частично окъсяване в клетките.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеА какво изобщо те накара да пипаш буксата,някъкв друг проблем ли имаш?
---------- Post added at 20:57 ---------- Previous post was at 20:56 ----------
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко този червен дебел кабел отива до алтернатора, почисти и ревизирай въпросната букса. Греенето вероятно е заради лоша връзка в нея. Резултат от това пък е и по-ниското напрежение. Ако връзката пък е наред, трябва да се търси някакъв сериозен консуматор в този момент. Това може да е и самият акумулатор, ако не е в първа младост и ако има частично окъсяване в клетките.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеПреначукай(прекербовай) клемата!
Comment
Comment